Radiožurnál je po 15 letech jedničkou na trhu. Denně si ho pustilo 937 tisíc posluchačů

Český rozhlas Radiožurnál se stal s náskokem nejposlouchanějším rádiem v České republice. Významně posílila také pozice Českého rozhlasu na rádiovém trhu. Ukazují to aktuální výsledky hlavního výzkumu poslechovosti rádií Radioprojekt za 3. a 4. čtvrtletí roku 2020, které byly zveřejněny po roční přestávce způsobené koronavirovou pandemií.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Studio Radiožurnálu | Foto: Khalil Baalbaki | Zdroj: Český rozhlas

„Je skvělé, že stanice Českého rozhlasu v tomto obtížném období obstály a udržely si přízeň publika. Zvýšený zájem o informace významně posílil pozice Českého rozhlasu na trhu. Jasně se tím ukazuje, jak jsou média veřejné služby pro veřejnost důležitá a jak nezastupitelnou roli ve společnosti hrají,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.

„Nejviditelnějším výsledkem je návrat Radiožurnálu na pozici nejposlouchanějšího rádia po 15 letech. Za aktuální skvělé výsledky patří dík našim posluchačům i všem rozhlasákům, kteří i ve složitých podmínkách koronavirové krize dál zajišťují vysílání i jeho podporu.“

Polepšila si i Dvojka

Radiožurnál poslouchalo denně 937 tisíc posluchačů, což je téměř o 100 tisíc více než dlouholetého lídra rádiového trhu Rádio Impuls (841 tisíc).

Potěšující nárůst o 18 tisíc posluchačů zaznamenal i Český rozhlas Dvojka (344 tisíc). Počet posluchačů Českého rozhlasu v průměrném dni překročil hranici 1,6 milionu. Rekordně narostl také podíl Českého rozhlasu na trhu, a to na 24,1 procenta.

Výsledky denní poslechovosti | Zdroj: Český rozhlas

Blanka Bumbálková, and Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme