Sankce za neodvysílanou reklamu ČT nehrozí

České televizi nehrozí přímé sankce od reklamních agentur za neodvysílání reklamy, ke kterému dochází po včerejším přerušení vysílání obou programů ČT. „Přímé sankce nehrozí, ale nestabilita ČT může výrazně ohrozit její postavení na televizním trhu a tím i podstatně snížit příjem v roce 2001,“ tvrdí Michael Richter, ředitel společnosti Arbo Media, která zajišťuje prodej reklamního času pro ČT.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Všeobecné smluvní podmínky pro vysílání reklamy na ČT umožňují podle jeho slov z technických, programových nebo jiných důvodů reklamní sdělení neodvysílat. „Televize přijde denně za neodvysílání reklamy řádově o milióny korun. Včera večer, kdy po 19:00 k přerušení vysílání došlo, podnik přišel o zhruba čtyři milióny korun,“ dodal Richter.

Výdaje za reklamu od inzerentů budou podle něho v době přerušení vysílání směřovat do komerčních televizí. Ve velmi omezeném množství dojde i k přesunu do jiných sektorů, jako je rádio a tisk.

ČT přestala ve středu večer vysílat pro zhruba 80 procent domácností, které přijímají signál od Českých radiokomunikací. Stalo se tak po vyhrocení sporu mezi částí zaměstnanců televize a jejím vedením v čele s generálním ředitelem Jiřím Hodačem, jehož jmenování pracovníci neuznávají.

Markéta Kaclová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme