Šéf publicistiky ČT odvolán

Prozatímní šéf České televize Jiří Balvín odvolal z funkce šéfredaktora publicistiky Martina Mrnku. Důvodem tohoto rozhodnutí jsou podle něj Mrnkovy manažerské chyby a nikoliv například stížnosti na účelovost a nevyváženost vysílání na obrazovce veřejnoprávní televize.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Odvolaný šéfredaktor Martin Mrnka připustil, že v jednom případě se skutečně televize musela za své výroky omluvit. Jinak, jak řekl, přestože nesouhlasí s důvody svého odvolání, rozhodnutí ředitele televize respektuje. Ředitel mu sdělil 4 důvody odvolání: nedodržování délky pořadu Tady a teď a způsob zorganizování a financování večírku pro propagaci nových publicistických pořadů před dvěma měsíci, minulý týden se podle Mrnky musela televize omluvit za jednu z jeho starších reportáží a dalším důvodem bylo to, že se on a Bohumil Klepetko setkali s předsedou Rady ČT Mrzenou.

V pátek totiž kritizoval Českou televizi za pořad Chapadla korupce předseda sněmovny a ODS Václav Klaus. Podle vedoucího oddělení public relations Davida Jiruška je to nešťastná shoda náhod a rozhodně to nemá souvislost s Mrnkovým dnešním odvoláním.

Markéta Kaclová, Jaroslav Hausdor Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme