Šéf publicistiky ČT odvolán

Prozatímní šéf České televize Jiří Balvín odvolal z funkce šéfredaktora publicistiky Martina Mrnku. Důvodem tohoto rozhodnutí jsou podle něj Mrnkovy manažerské chyby a nikoliv například stížnosti na účelovost a nevyváženost vysílání na obrazovce veřejnoprávní televize.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Odvolaný šéfredaktor Martin Mrnka připustil, že v jednom případě se skutečně televize musela za své výroky omluvit. Jinak, jak řekl, přestože nesouhlasí s důvody svého odvolání, rozhodnutí ředitele televize respektuje. Ředitel mu sdělil 4 důvody odvolání: nedodržování délky pořadu Tady a teď a způsob zorganizování a financování večírku pro propagaci nových publicistických pořadů před dvěma měsíci, minulý týden se podle Mrnky musela televize omluvit za jednu z jeho starších reportáží a dalším důvodem bylo to, že se on a Bohumil Klepetko setkali s předsedou Rady ČT Mrzenou.

V pátek totiž kritizoval Českou televizi za pořad Chapadla korupce předseda sněmovny a ODS Václav Klaus. Podle vedoucího oddělení public relations Davida Jiruška je to nešťastná shoda náhod a rozhodně to nemá souvislost s Mrnkovým dnešním odvoláním.

Markéta Kaclová, Jaroslav Hausdor Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme