Technika je pro holky. Kampaň VUT dostala cenu za nejlepší univerzitní marketing

Kampaň, jejímž prostřednictvím Vysoké učení technické v Brně lákalo ženy k technickým oborům, získala mezinárodní ocenění EUPRIO. Zaujala porotu i účastníky marketingové konference komunikačních profesionálů evropských univerzit v Mannheimu v Německu. Kampaň měla také dobré praktické výsledky - jejím prostřednictvím škola získala polovinu z celkového počtu přihlášek, oznámila novinářům mluvčí školy Radana Kolčavová.

Tento článek je více než rok starý.

Brno Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Kampaň VUT dostala cenu za nejlepší univerzitní marketing.

Kampaň VUT dostala cenu za nejlepší univerzitní marketing. | Foto: Reprofoto VUT

Porota ocenila zejména kreativitu, odvahu a společenskou odpovědnost kampaně Sem patřím. Problém, na který upozornila, se prý týká i dalších evropských technických univerzit.

Vícekanálová kampaň zahrnovala webovou stránku Technicky vzato a šest videí včetně hlavního spotu, který měl značnou sledovanost na sociálních sítích.

Ke konci března získala brněnská technika celkem 14 tisíc přihlášek ke studiu, z toho polovina uchazečů se k elektronické přihlášce proklikala přes některou z cest náborové kampaně Sem patřím.

Vysoké učení technické si ceny váží. "Po prezentaci nás oslovili zástupci ostatních technických škol s tím, že řeší úplně stejný problém, ale zatím nevěděli, jak téma uchopit tak, aby se nedostatek žen v technice jen neproblematizoval a kampaň zaujala cílovou skupinu," uvedla Pavla Ondrušková z oddělení marketingu a vnějších vztahů, která kampaň spoluvytvářela.

S technologiemi pracují jinak

"Doufám, že se nám podařilo začít dlouhodobější trend, díky kterému se ženy budou například více podílet i na vývoji nových technologií. Jako uživatelky totiž pracují s technologiemi jinak, tudíž zbytečně přicházíme o jejich přínos. Kvůli tomu jsou pak ženy znevýhodněné i jako koncové uživatelky technologií," řekla Ondrušková.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme