Letadla Travel Service mezi Krétou a Českem měla zpoždění. Problémy postihly několik stovek turistů

Několik stovek turistů zasáhlo zpoždění letů české společnosti Travel Service mezi řeckým ostrovem Kréta a Českem. Důvodem byly podle firmy technické problémy. Někteří cestující museli čekat téměř 24 hodin.

Tento článek je více než rok starý.

Praha/Heráklion (Aktualizováno: 6:21 6. 7. 2018) Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Letadlo společnosti Travel Service. (Ilustrační snímek)

Letadlo společnosti Travel Service. (Ilustrační snímek) | Foto: Travel Service | Zdroj: Travel Service

Dva letouny měly odstartovat již ve středu večer. První měl před půlnocí letět z hlavního města Kréty Heráklionu do Prahy a cestovat s ním mělo přes 150 turistů. Letadlo nakonec přistálo v Praze až ve čtvrtek se zhruba 13hodinovým zpožděním.

Travel Service

Travel Service je největší českou leteckou společností. Provozuje pravidelné linky pod značkou SmartWings a vlastní České aerolinie. V současnosti, kdy již začala hlavní turistická sezona, provozuje Travel Service podle Dufkové denně až zhruba tři stovky letů. Letecký park Travel Service tvoří 43 letadel a během letní sezony jej posiluje firma pronájmem letadel od jiných leteckých společností.

Druhý letoun měl ve středu před 20.00 letět z Pardubic do Heráklionu se zhruba 180 cestujícími. A následně se vrátit s přibližně 150 cestujícími do Brna.

Cestující letu z Pardubic se odbavení dočkali až ve čtvrtek odpoledne. Turisté se pak z Heráklionu dostali do Brna místo ve čtvrtek ráno a ž v pátek ráno.

„Když jsem mluvil s lidmi na pardubickém letišti, tak jsou dost rozzlobení, říkají, že technické problémy dokáží pochopit, ale vadí jim přístup jak cestovní kanceláře, tak letecké společnosti,“ řekl z místa zpravodaj České televize Přemysl Šrámek.

Říkají, že dostávají informace, které se mění z hodiny na hodinu, a mají pocit, že s nimi není jednáno férově,“ dodal.

Odlet obou strojů byl odložen kvůli technickým problémům. Zjištěné potíže podle mluvčí aerolinek Vladimíry Dufkové nepředstavovaly pro cestující ohrožení.

„I při sebemenší odchylce je ale třeba letadlo prohlédnout. Bezpečí cestujících a posádky je prioritou," řekla Dufková.

Cestujícím čekajícím na odlet letounů v Česku i na Krétě bylo podle mluvčí poskytnuto občerstvení a ubytování v hotelu. „Je to samozřejmě nepříjemná komplikace. Všem cestujícím se za zpoždění a komplikace omlouváme,“ doplnila pro Radiožurnál.

hnn, ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme