Výběr z médií: přibývající ojetá auta ve špatném stavu, konec Karos v Praze i mýty o veverkách

Ve čtvrtečních novinách se dočtete, že přibývají ojetá auta ve špatném stavu, která jsou na prodej. Podle asociace autobazarů za to může mimo jiné pandemie koronaviru, píše deník E15. Pražský dopravní podnik bude mít od soboty podle serveru Zdopravy.cz v běžném provozu pouze nízkopodlažní autobusy. Na pravidelných linkách tak končí tradiční Karosy vyrobené ve Vysokém Mýtě. Více se dočtete ve výběru z médií, který sestavil Radiožurnál.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Pražský dopravní podnik bude mít od soboty v běžném provozu pouze nízkopodlažní autobusy (ilustrační foto) | Zdroj: Dopravní podnik hl. m. Prahy

E15

Pokud se chystáte na koupi ojetého vozu, zbystřete. Přibývá totiž ojetin v horším stavu, píše čtvrteční E15. Podle asociace autobazarů za to může mimo jiné pandemie koronaviru. Majitelé jsou totiž často v tíživé finanční situaci, a tak při prodeji raději zamaskují skryté vady, aby vůz jednoduše a rychle prodali.

Češi se při výběru ojetiny nejvíc bojí, že koupí bourané auto nebo vůz se stočeným tachometrem

Číst článek

Mf Dnes

Věděli jste, že velká část českých veverek nikdy neochutnala ořech? Nebo že si veverky nedělají žádné zásoby oříšků? Magazín Mf Dnes vyvrací mýty spojené s tímto malým zvířetem. Možná i polovina českých veverek nikdy neochutnala pro ně tak typický lískový ořech. Není za tím ale žádná dieta. Většina z nich totiž žije na území, kde ořechy jednoduše nejsou k nalezení. Třeba ve smrkových lesích v Polabí.

Ekonom

Od zkázy české námořní flotily uplynulo už čtvrtstoletí, připomíná týdeník Ekonom. V polovině 90. let Česko patřilo k jedněm z mála vnitrozemských států s vlastním loďstvem - Českou námořní plavbou. Ta byla po roce 1992 vložena do kuponové privatizace, většina připadla Vikrou Koženému a posléze zanikla.

Zdopravy

Pražský dopravní podnik bude mít od soboty v běžném provozu pouze nízkopodlažní autobusy, upozorňuje server Zdopravy.cz. Na pravidelných linkách tak končí tradiční Karosy vyrobené ve Vysokém Mýtě. Pár si jich ale dopravní podnik nechá, a nasadí je na víkendový retroprovoz.

Kryštof Šimek Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme