Výběr z médií: chybějící piloti stíhaček, rekordní prodeje zájezdů i přibývající černé skládky

V českém tisku se ve čtvrtek dočtete, že Česko má nedostatek pilotů vrtulníků a stíhaček. Nestačí ani to, že se do služby hlásí i piloti civilních dopravních letounů, píše deník Právo. Cestovní kanceláře teď podle Mf Dnes prodávají víc zájezdů než před pandemií. Zájem Čechů o dolovenu v zahraničí roste, a to i navzdory častým změnám protiepidemických opatření. Více se dočtete ve výběru z médií, který sestavil Radiožurnál.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Česko má nedostatek pilotů vrtulníků a stíhaček. Nestačí ani to, že se do služby hlásí i piloti civilních dopravních letounů, píše deník Právo (ilustrační foto) | Foto: Michal Voska | Zdroj: Ministerstvo obrany

Mf Dnes

Cestovní kanceláře teď prodávají víc zájezdů než před pandemií. Informuje o tom Mf Dnes. Zájem Čechů o dovolenou v zahraničí roste, a to i navzdory častým změnám protiepidemických opatření. Ty ale ovlivňují, do jaké země se Češi vydají. Češi mají stále větší zájem o dovolenou v zahraničí, neodradí je ani protiepidemická opatření, která se stále mění. Podle některých cestovních kanceláří a agentur dokonce měsíc červen překonal prodeje z roku 2019. 

Klienti chtějí peníze zpět za neuskutečněné zájezdy. Cestovní kanceláře ale vouchery nechtějí proplatit

Číst článek

Regionální Deník

Při pandemii přibyly v Česku černé skládky. Stavební suť, starý nábytek a elektrospotřebiče, ale i plechovky od piva nebo roušky. To jsou podle lidí z terénu nejčastější odpadky, které jsou v přírodě k nalezení. Tématu se věnuje regionální Deník.

Ekonom

Z tetování se stal velký trend a postupně si na něj zvykají i zaměstnavatelé z konzervativních oborů. V Česku se nechalo potetovat až 15 procent Čechů, většina z nich je ve věku od 15 do 44 let. Téma zpracoval týdeník Ekonom.

Právo

Česko má nedostatek pilotů vrtulníků a stíhaček. Do služby se podle deníku Právo chtějí hlásit i piloti civilních dopravních letounů. Situaci to ale nepomůže. Než se z nováčka stane zkušený pilot vrtulníku nebo stíhačky, trvá to 10 let.

František Kadlec Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme