Až 80 procent majitelů firem v Polsku čerpá informace z rádia
Nejnovější průzkumy poslechu rádií v Polsku přinesly překvapivé výsledky. Ukázalo se, že většina podnikatelů čerpá informace z rozhlasu.
Majitelé firem a ředitelé společností poslouchají rádio častěji než běžní Poláci, v průměru tráví u rádia až 5 hodin denně. Obliba poslechu rozhlasu právě u podnikatelů rok od roku stoupá.
Podle expertů za to může také fakt, že vysoce postavení manažeři a majitelé firem tráví spoustu času jak v práci, tak také v autě. Právě během jízdy poslouchají rádio nejčastěji.
Byznysmeni, kteří si oblíbili čerpat informace z rádiových vln, jsou také atraktivním soustem pro reklamní agentury. V Polsku mají proto úspěch stanice, které se například výhradně zaměřují na ekonomické informace. Velký vliv mají také rádia nabízející zpravodajství a publicistku bez hudby.