Až 80 procent majitelů firem v Polsku čerpá informace z rádia

Nejnovější průzkumy poslechu rádií v Polsku přinesly překvapivé výsledky. Ukázalo se, že většina podnikatelů čerpá informace z rozhlasu.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Autorádio a klimatizace

Autorádio a klimatizace | Foto: Seat

Majitelé firem a ředitelé společností poslouchají rádio častěji než běžní Poláci, v průměru tráví u rádia až 5 hodin denně. Obliba poslechu rozhlasu právě u podnikatelů rok od roku stoupá.

Podle expertů za to může také fakt, že vysoce postavení manažeři a majitelé firem tráví spoustu času jak v práci, tak také v autě. Právě během jízdy poslouchají rádio nejčastěji.

Byznysmeni, kteří si oblíbili čerpat informace z rádiových vln, jsou také atraktivním soustem pro reklamní agentury. V Polsku mají proto úspěch stanice, které se například výhradně zaměřují na ekonomické informace. Velký vliv mají také rádia nabízející zpravodajství a publicistku bez hudby.

Petr Vavrouška Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme