Česko mají zaplavit modré vlaječky propagující evropské fondy

Ministerstvo pro místní rozvoj utratilo skoro čtvrt miliardy korun za kampaň na propagaci evropských fondů. Podle České televize získá zakázku jediná firma. Odborníci na reklamu by ale uvítali, kdyby bylo méně obrázků a videí a více seminářů a podpory vládních vizí.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Vlajka Evropské Unie

Vlajka Evropské Unie | Foto: Khalil Baalbaki | Zdroj: Český rozhlas

Ředitel Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš by ocenil, kdyby kampaň spíš vysvětlila, na co Česko evropské peníze potřebuje a kam míří do budoucna:

„Jde jenom o to, jestli na ministerstvu pochopí, že tohle je asi lepší přístup než to, co se tu doposud dělalo. Že jsme se chlubili, co jsme postavili. Utratit 220 milionů, to není žádný špás.“

Český rozhlas, Matěj Skalický Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme