Experti radí médiím: vlastenecké písně ano, mírové aktivisty ne

Americké rozhlasové a televizní stanice dostaly od mediálních konzultantů doporučení hrát více vlasteneckých písní a nezvat si do studií mírové aktivisty. Podle deníku Washington Post se elektronickým médiím patriotismus vyplatí.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

mírová aktivistka

mírová aktivistka | Zdroj: ČTK

Mediální konzultanti vědí, jak na válce vydělat a svůj recept nazvaný Manuál pro válku distribuují rozhlasovým a televizním klientům. Podle listu Washington Post nastal pro "dobré" stanice čas pomoci zemi ve válce.

To, co odrazuje americké diváky a posluchače, jsou mírové protesty a ostré názorové střety. Většina Američanů má slabost pro vlastní vojáky, a tak je demonstrace dráždí. Experti radí zpravodajsky a diskusně zaměřeným stanicím nechat vlát americkou vlajku, vybudit slzy, hrdost a odhodlání. Emoce má vzbuzovat správně vybraná patriotická hudba.

Mezi radami, jak si zvýšit sledovanost a tím i příjmy z reklam, je hrát v pravidelných časech americkou hymnu. Doporučení vydala společnost, která se považuje za největšího mediálního konzultanta na světě.

Miroslav Konvalina, Marika Táborská Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme