Špatně naskenovali zboží a skončili v policejní vazbě. IKEA se zákazníkům omluvila

Francouzská IKEA se omluvila mladé ženě a jejímu otci, kteří u samoobslužné pokladny ve štrasburském obchodě švédského nábytkářského řetězce špatně naskenovali zboží a skončili v policejní vazbě. Případ vyvolal velký ohlas na sociálních sítích i ve francouzském tisku.

Paříž Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

IKEA (ilustrační foto) | Foto: Filip Jandourek | Zdroj: Český rozhlas

Jednadvacetiletá žena jménem Émilie tvrdí, že si v IKEA vybrala čtyři skleněné dózy s víky, ale u pokladny si ona ani její otec neuvědomili, že víko není součástí nádobek a musí se zaplatit zvlášť.

VIDEO: Otevření prvního obchodu IKEA v Indii přilákalo desetitisíce lidí. Na vstup se čekalo i tři hodiny

Číst článek

Když odcházeli od kasy, zastavil je člen ostrahy a upozornil je, že víka nezaplatili. Mladá žena chybu uznala, její otec se omluvil a chtěl zbytek doplatit. Nejprve o to údajně žádal ochranku a pak přímo ředitele, situace se ale vyhrotila a šéf pobočky nakonec dvojici obvinil z krádeže a zavolal policii, která otce a dceru odvezla na stanici.

Tam jim policisté oznámili, že je na 24 hodin ponechají ve vazbě, odebrali jim vzorky DNA a vyfotografovali je. Po několika hodinách byla dvojice propuštěna.

O týden později se žena o svůj zážitek podělila na sociálních sítích. „Nejdřív jsem nechtěla, protože jsem měla trochu strach a styděla jsem se, ale moje okolí bylo natolik šokované, že mne přesvědčilo,“ uvedla Émilie. Její tweet za pouhý den sdílely nebo „lajkovaly“ desítky tisíc lidí.

IKEA pak na twitteru uvedla, že incidentu lituje a vždy dává přednost dialogu. Dvojici se omluvila.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme