Letecká společnost easyJet 'zapomněla' v Málaze 29 odbavených cestujících
Jako ve špatné grotesce si muselo připadat 29 cestujících letecké společnosti easyJet. Nízkonákladový dopravce je totiž „zapomněl" ve španělské Málaze v prostoru mezi gatem a letadlem.
29 pasažérů mířících do Bristolu naposledy ukázalo palubní vstupenky a čekalo na nástup do letadla. Pak se prý objevil pracovník pozemního personálu, natáhl přes chodbu bezpečnostní pásku a odešel.
Konsternovaní cestující pak jen nechápavě sledovali, jak se stroj odlepuje od země. V uzamčeném prostoru strávili 20 minut, než si jich někdo všimnul.
EasyJet se cestujícím omluvil, zajistil jim náhradní ubytování a dopravu i kompenzaci za nepříjemný zážitek.
Dopravce zahájil šetření, jak mohli posádka a personál letiště nechat na zemi plnou čtvrtinu cestujících.
Dopravce to částečně vysvětluje tím, že na jeho letech se na palubě už cestující nepřepočítávají.