Smrtí jste porušila obchodní podmínky, napsal PayPal Britce a chtěl po ní peníze

Společnost PayPal, která provozuje internetový platební systém, zaslala nepříjemný dopis Lindsay Durdleové, která zemřela letos v květnu ve věku 37 let na rakovinu. Podle společnosti svou smrtí porušila obchodní podmínky a společnost proti ní může podniknout právní kroky. O případu píše britský server BBC.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

ČOI: Téměř polovina pohřebních služeb porušuje předpisy.

Zesnulá Britka obdržela dopis, že svou smrtí porušila obchodní podmínky (ilustrační foto) | Foto: Ondřej Šálek (Flickr.com) | Zdroj: CC BY 2.0

Společnosti PayPal se podle všeho tak úplně nezamlouvá, že její zákazníci jsou smrtelní, píše britský server BBC.

„Důležité - pozorně si přečtěte toto upozornění," stojí v titulku dopisu. „Porušujete podmínku 15.4.(c) Vaší smlouvy s PayPal Credit, neboť jsme obdrželi informaci, že jste zemřela. V souladu s podmínkou 15.(c) máme právo zrušit Váš účet, vypovědět smlouvu a požadovat splacení celé zbývající částky,“ pokračuje dopis adresovaný zesnulé ženě.

Které z polských dvojčat zavinilo dopravní nehodu? ‚Bude to oříšek,‘ říká forenzní genetik

Číst článek

Otázku, jak se něco takového mohlo stát, si teď kladou i ve firmě PayPal. Lindsay Durdleová zemřela na rakovinu letos v květnu ve věku 37 let. Její manžel o tom několik týdnů na to informoval společnost PayPal, které zaslal kopii úmrtního listu a další dokumenty. Na to mu přišel dopis adresovaný jeho ženě, ve kterém stojí, že dluží společnosti několik tisíc liber a tím, že zemřela, porušila smlouvu uzavřenou se společností, což už nejde napravit.

Podle pana Durdleho PayPal uvedl tři možná vysvětlení, jak dopis vznikl: buď šlo o lidskou chybu, výběr špatné šablony dopisu, nebo jiný druh chyby. Firma se každopádně omluvila vdovci za utrpení, které mu dopisem způsobila a také odepsala z účtu dluh zesnulé. Durdle na celý incident upozornil BBC, aby firmám ukázal, jak mohou jejich automatické zprávy ublížit lidem.

Štěpán Sedláček Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme