Podle jihoafrických médií mohla být porušena některá Krejčířova práva

Radovan Krejčíř přijal trest 35 let odnětí svobody s úsměvem. Právě reakce uprchlého Čecha na verdikt soudce Colina Lamonta dominuje dnešnímu jihoafrickému tisku. Média se ale také zabývají Krejčířovým tvrzením, že soud pošlapal jeho práva, včetně toho na obhajobu. V soudní síni se totiž zastupoval sám, bez advokáta.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Jihoamerická média se věnují verdiktu nad Radovanem Krejčířem | Foto: Robert Mikoláš

„Jenom 35 let? Myslel jsem, že dostanu víc,“ citují dnešní jihoafrické noviny výrok Radovana Krejčíře. Na titulních stranách se pak vyjímají fotografie uprchlého Čecha s úsměvem na tváři.

List The Citizen k tomu poznamenává, že celý dvouletý proces byl velmi ostrý a přinesl řadu rozhořčených reakcí.

The Star zase na titulní straně píše, že při procesu mohlo dojít k porušení Krejčířových práv, když mu soud nepovolil, aby ho zastupoval nový obhájce.

Zároveň cituje Krejčířovo prohlášení, podle kterého by „bylo lepší pro všechny, kdyby byl zabit nebo spáchal sebevraždu“.

Radovan Krejčíř byl včera odsouzen k 35 letům vězení za pokus o vraždu, únos a obchod s drogami. Proti verdiktu se chce uprchlý Čech odvolat. K výroku o vině 47letého Krejčíře a jeho pěti spolupachatelů dospěl soudce už loni.

Jihoamerická média se věnují verdiktu nad Radovanem Krejčířem | Foto: Robert Mikoláš

Kauza Radovan Krejčíř | Foto: Český rozhlas

Robert Mikoláš Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme