Separatisté na východě Ukrajiny rozšířili cenzuru internetu

Vedení povstaleckých republik na východě Ukrajiny rozšířilo seznam zakázaných internetových stránek. Na ten se vedle ukrajinských médií dostala také ta západní, jako například britská BBC nebo americké Rádio Svoboda.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Luhansk během voleb proruských separatistů na Ukrajině | Foto: Martin Dorazín | Zdroj: Český rozhlas

Na černé listině ministerstva informací samozvané Luhanské lidové republiky se ocitlo 113 titulů.

Poskytovatelé internetu dostali příkaz zablokovat stránky ukrajinských verzí časopisu Forbes, agentury Interfax nebo Komsomolské pravdy.

Separatisté už dříve zakázali šíření většiny ukrajinských zpravodajských stránek a televizních kanálů i nezávislé ruské televize Dožď.

Ministerstvo informací samozvané republiky zákaz zdůvodnilo zákonem o ochraně dětí před informacemi, které by mohly způsobit újmu jejich zdraví nebo rozvoji.

Martin Dorazín Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme