Super Bowl - svátek sportu i bitva o reklamy

Dnešek označili američtí novináři za neoficiální státní svátek. Hraje se totiž Super Bowl, finálový zápas zámořské ligy amerického fotbalu. Sváteční pohodu ale ruší pachuť boje o televizní reklamy.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

americký fotbal

americký fotbal | Foto: US NAVY

Jen ve Spojených státech mohou dát inzerenti 2,3 miliónu dolarů za třicetisekundovou reklamu a ještě se o to poprat. Za dvacet let existence finále profesionálního amerického fotbalu se vyšplhaly ceny reklam do nebeských výšin, přesto bylo zájemců více než reklamních časů.

Zvítězili producenti piva, výrobci aut a farmaceutické společnosti nabízející pilulky na zvýšení mužské sexuální výkonnosti.

Deník New York Times se ale pozastavuje nad tím, že z 12hodinového přenosu, který bude sledovat 90 milionů Američanů, byly vyřazeny reklamy nevládních organizací a politických kandidátů, což prý vypovídá o stavu americké kultury a demokracie.

Miroslav Konvalina Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme