V Polsku bude zakázána reklama na pivo

Prezident Alexander Kwasniewski podepsal zákon o výchově ke střízlivosti. Ten značně omezil možnosti pivovarů propagovat své výrobky. Zakázal reklamu na alkohol na billboardech a na obálkách časopisů a v kinech, televizi a rozhlase ji vykázal do doby mezi 23. a 6. hodinou.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Jak informuje varšavský zpravodaj Českého rozhlasu 1 - Radiožurnálu Pavel Novák, reklama na alkohol bude zakázána od září. Na rozhodnutí prezidenta čekali hlavně vlastníci pivovarů a reklamních agentur. Zákaz totiž reklamní trh výrazně ovlivní. Reklama na alkohol se od září nesmí od konce prázdnin objevit na billboardech a na obálkách časopisů. V televizi, v rozhlase a v kinech se bude reklama na pivo smět vysílat jen mezi 23. a 6. hodinou ranní.

Zákon pamatuje i na skrytou reklamu. Proto musí zmizet i reklamy propagující jiné výrobky nebo služby označené ochrannou známkou alkoholického nápoje. Podle hospodářské komory pro vnější reklamu znamená zákaz reklamy na pivo ztrátu zaměstnání pro 20 až 30 procent pracovníků agentur pronajímajících reklamní billboardy.

Markéta Kaclová, Pavel Novák, Radek Fischer Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme