Válka ukrajuje americkým televizím zisky z reklam

Válečné zpravodajství připravuje americká média o výnosy z reklam. Není to sice tolik, kolik se očekávalo, ale situace by se zlepšila, kdyby nejtěžší boje probíhaly v hlavních vysílacích časech.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

bombardování Bagdádu

bombardování Bagdádu | Zdroj: ČTK

Televizní společnosti a kabelové televize počítaly s tím, že válka je částečně připraví o pozornost diváků a zájem inzerentů. Zpravodajské stanice si ale stýskají, že by nemuselo být tak zle, kdyby nejdramatičtější momenty zachycené jejich reportéry a pevně umístěnými kamerami téměř v přímém přenosu přicházely v hlavních vysílacích časech.

Po osmé hodině večerní, když se dívá na televizi nejvíce Američanů, jsou však v Bagdádu čtyři hodiny ráno a to bývá klid. Naopak když se spojenci na bojištích nejvíce snaží, lidé ve Spojených Státech to nemohou vidět, protože jsou v práci.

Nejsledovanější zpravodajská televizní stanice Fox News ztrácí na reklamách jeden milion dolarů denně i proto, že část zákazníků nechce nabízet své zboží uprostřed válečné vřavy.

Miroslav Konvalina, Martin Hromádka Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme