Válka ukrajuje americkým televizím zisky z reklam
Válečné zpravodajství připravuje americká média o výnosy z reklam. Není to sice tolik, kolik se očekávalo, ale situace by se zlepšila, kdyby nejtěžší boje probíhaly v hlavních vysílacích časech.
Televizní společnosti a kabelové televize počítaly s tím, že válka je částečně připraví o pozornost diváků a zájem inzerentů. Zpravodajské stanice si ale stýskají, že by nemuselo být tak zle, kdyby nejdramatičtější momenty zachycené jejich reportéry a pevně umístěnými kamerami téměř v přímém přenosu přicházely v hlavních vysílacích časech.
Po osmé hodině večerní, když se dívá na televizi nejvíce Američanů, jsou však v Bagdádu čtyři hodiny ráno a to bývá klid. Naopak když se spojenci na bojištích nejvíce snaží, lidé ve Spojených Státech to nemohou vidět, protože jsou v práci.
Nejsledovanější zpravodajská televizní stanice Fox News ztrácí na reklamách jeden milion dolarů denně i proto, že část zákazníků nechce nabízet své zboží uprostřed válečné vřavy.