Z propagace amerických firem mizí sex

Mluvit o sexu se v dobré společnosti nesluší. K tomuto názoru dospěla řada velkých amerických firem, které v reakci na přecitlivělost veřejnosti na lechtivá témata, mění způsob své prezentace.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

vášnivý polibek

vášnivý polibek | Foto: Jan Rosenauer st.

Odborníci to dávají do souvislosti s následky případu "selhání" kostýmu Jannet Jackson při televizním vystoupení na začátku roku.

Jak připomíná washingtonský zpravodaj Českého rozhlasu Miroslav Konvalina, Američany tehdy šokovalo odhalené ňadro popové zpěvačky.

Obří americké společnosti přikázaly výrobcům reklam, aby při práci pro ně krotili svou erotickou fantazii a zdrželi se jakýchkoliv dvojsmyslných narážek.

Podle internetových stránek CNN takto zareagovala například pivovarnická společnosti Anheuser- Bush, která už nechce požitek z piva poměřovat sexem. Také společnosti řídící síť obchodů s dámských prádlem Victoria Secret raději odvolala tradiční televizní módní přehlídku.

Zvýšený dohled nad tím, aby se humorně laděné reklamy nedotkly prudérních zákazníků, nařídil také výrobce automobilů Ford Motor.

Milan Kopp, Miroslav Konvalina Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme