Každý RegioFox nabízí 115 míst k sezení, bezbariérový přístup, topení, klimatizaci, zásuvky nebo USB konektory na dobíjení drobné elektroniky, Wi-Fi i vakuové WC s přebalovacím pultem.
Kvůli poruše nejezdily vlaky mezi pražským Smíchovem a Dobřichovicemi, nahradily je autobusy. Nejezdily ani dálkové vlaky mezi Prahou a Berounem, opatření se dotklo i některých vlaků do Německa.
Spoje Českých drah podle webu dopravce nabíraly zpoždění až 20 minut. Osobní vlaky na trase Řevnice – Smíchov a Praha hlavní nádraží – Řevnice pak vůbec nevyjely.
Provoz vlaků přes Radotín byl omezen zhruba od dnešních 3.00. Podle ČD byla příčinou porucha výhybek v důsledku krádeže součástí zabezpečovacího zařízení.
Vozy by měly být klimatizované, vybaveny informačním systémem a vakuovými toaletami. Dopravce plánuje v rámci Strategie 2030 investovat do obnovy vlaků do roku 2030 až 100 miliard korun.
„Postupně systémy obnovujeme, aby e-shop i aplikace Můj vlak byly plně funkční. Cestujícím se omlouváme za komplikace, které jsme nemohli ovlivnit,“ řekla mluvčí Českých drah Vanda Rajnochová.
Počet investorů v bankách letos rekordně roste, píše deník E15. Zubní pohotovosti nestíhají, všímá si deník N. Více ve výběru z médií, který sestavil Radiožurnál.
Rychlejší spojení Prahy a Českých Budějovic, konec výluk na koridoru u Brna, ale taky dražší jízdné. To jsi změny, které přináší nové jízdní řády na železnici.
Od 11. prosince vstupují v platnost nové železniční jízdní řády, změny se však budou týkat i příměstských autobusových linek Pražského integrovaného systému. Dopravci chystají zdražení.
Cestující Českých drah hlásí problémy s místenkami, informují Lidové noviny. A bankovní identita je u Čechů stále populárnější, píše Deník. Více se dočtete ve výběru z médií Radiožurnálu.
Doprava v místě zhruba tři hodiny stála, v 05.25 byl obnoven provoz po jedné traťové koleji sníženou rychlostí. Omezení se zatím odhadují do čtvrtečních 12.00.
Rakouské dráhy ÖBB na internetu pasažéry vyzvaly, aby zrušili všechny cesty, které nejsou nutné, nebo hledali alternativní dopravu. Poznamenaly, že se ještě v neděli uskuteční další kolo vyjednávání.
Záměr jednohlasně schválili všichni městští zastupitelé. Opoziční zastupitele se ale obávají vysoké investice, kterou by mohla radnice za pozemky a stavby na Ještědu vydat.
Omezený zůstane odhadem do odpoledne průjezd stanicí Horní Počernice, kde se opravují výhybky poničené vykolejením vagonu. V průběhu odpoledne by se měl provoz stabilizovat do normálního stavu.
Povinné střídání času mělo podle plánu Evropské komise letos v celé Evropské unii skončit. Členské státy se ale stále nedohodly na tom, který čas by chtěly zachovat. A téma není aktuální ani teď.
Původně se letní čas zavedl kvůli úsporám energie, které jsou ale nyní zanedbatelné. Odborníci naopak upozorňují, že převažují negativní důsledky na lidské zdraví.
Podle twitteru Českých drah se provoz na poslední koleji zprovoznil krátce po středečním poledni. V noci dělníci odstranili z tratě havarované cisterny a lokomotivu, následovala oprava koleje.
Evropští antimonopolní vyšetřovatelé nenašli důkazy v kauze údajně podnákladových cen na trase Praha – Ostrava. České dráhy rozhodnutí Bruselu uvítaly.
Martin Kupka v neděli v Otázkách Václava Moravce řekl, že nechce aby České dráhy zdražily více než kolik je meziroční inflace. Dráhy přitom letos v prvním pololetí hospodařily se ztrátou 931 milionů.
Jinde přemýšlejí, jak cenu železnice a veřejné dopravy zlevnit. Také v Česku vzbudil pozornost experiment německé vlády, která dvěma a půl miliardami eur dotovala takzvaný devítieurový lístek.
Více lidí by od října mohlo dosáhnout příspěvek na bydlení, informuje deník E15. A české vlaky mají v průměru až dvojnásobné zpoždění oproti loňsku, píšou Lidové noviny. Více ve výběru z médií.