Vznik propadliny nijak neovlivnil zaměstnance na místě ani další členy komunity a ani se nerozšiřuje, uvedla těžební firma Lundin Mining v pondělním prohlášení.
„Jedná se o takzvané řícené závrty, které se objevily v důsledku specifického geologického složení této oblasti,” říká geolog Josip Terzić z chorvatské geologické služby.
Dítě do roury z vlnitého plastu spadlo během procházky s babičkou. Otvor v zemi měl průměr pouhých 40 centimetrů. Na jeho dně bylo naštěstí pouze kamení a hlína, ale žádná nahromaděná voda.
Lidé i letos můžou hlasovat na stránkách výmoly.cz o nejhorší díře na silnici. Projekt se snaží o to, aby se stav českých vozovek v tomto ohledu zlepšil. Svoji databázi mají ale i dopravní policisté. Ti musejí totiž kromě rozdávání pokut sledovat ve své službě taky závady, do kterých patří třeba právě i díry na silnici.
Řada silnic v Plzeňském kraji vypadá jako ementál. Jsou v nich pravidelné okrouhlé díry o průměru zhruba 12 a hloubce asi tří centimetrů, kterým se diví nejeden řidič. Na stovky děr upozornil server Výmoly.cz.
Po pěti dnech se znovu otevře Evropská třída v Praze. Důležitá dopravní tepna zůstala neprůjezdná po nedělním propadu vozovky. První auta a autobusy by křižovatkou s Horoměřickou měly projet kolem poledne.
Na Evropskou třídu v Praze se vrací provoz tramvají a autobusů. Městská doprava tady nejezdila od 8. července, kdy se u zastávky Horoměřická propadla část vozovky.
„Ta silnice je jako tankodrom," zní od řidičů na českých vozovkách docela často. A obzvlášť v zimě. Na žalostný stav komunikací teď upozorní první ročník projektu Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru.