V druhém díle seriálu Do výšek i do podzemí zůstáváme při zemi – na dálnicích. Každou noc na některé úseky vyrážejí silničáři. I obyčejné sekání trávy pro ně přitom může znamenat nebezpečí.
Ředitelství silnic a dálnic chce zprovoznit chybějících zhruba 460 metrů dálnice D3 u Tábora na přelomu července a srpna, kde mnoho let trval spor o pozemky.
Před začátkem stavby dálnice byla zpracována hluková studie, podle které by limity překročeny být neměly. Akreditovaná firma bude měření provádět v následujících měsících celkem na sedmi místech.
Motivace obyvatel pro upřednostnění golfového vozíku před tradičním autem jsou různé – může to být kvůli změně klimatu, pro zdraví obyvatel, kvůli dopravním zácpám nebo i z jiných důvodů.
Podle průzkumu má Česko 7. nejplynulejší provoz na světě, ale celkově je až na 25. místě. V žebříčku české silnice propadly kvůli negativnímu hodnocení řidičů, kteří kritizovali jejich kvalitu.