Řidič hnědé škody Octavia ujížděl policejní hlídce po dálnici D1 silně zvýšenou rychlostí. Zastavila ho až zácpa v centru Brna. I tam se pokoušel prorazit cestu mezi auty.
Současné vedení města podle primátora Zdeňka Hřiba převzalo dopravní situaci v zoufalém stavu a nepomáhá ani zvyšující se počet aut v metropoli nebo strach z MHD kvůli koronaviru.
Každého napadne otázka, co tady všechna ta auta vlastně dělají a jestli by nebylo možné se jich zbavit. Rozumní představitelé veřejné správy odpoví, že by to znamenalo podvázat tepny hospodářství.
Cesta na dálnici mezi Brnem a Prahou se o letošních prázdninách stala zkouškou trpělivosti. Uzávěry, objížďky a dopravní omezení vedou k nekonečným zácpám a kolonám.
Na druhém kilometru dálnice D5 ve směru na Prahu se v pátek pozdě odpoledne srazily autobus, nákladní vůz a dodávka. Na místě byla čtyři lehká zranění. Spolujezdec řidiče autobusu je zraněn těžce.
Řidiči na německých dálnicích loni strávili více času v dopravních zácpách než kdy dříve. Konkrétně to bylo 457 000 hodin, což je asi o devět procent více než v roce 2016.
Nehody se nevyhýbají ani nejlepším řidičům. A během posledního týdne prázdnin to platí dvojnásob. V rozhovoru to potvrzují soudní znalci v oboru silniční doprava Vlastimil Rábek a Zdeněk Mrázek.