Poškozené klienty už Zásilkovna informovala přes e-mail a pomocí SMS. Všechny balíky, které jsou teď v zavřeném libereckém depu, bude firma refundovat a zákazníky odškodní.
„Nárazově samozřejmě nějaké výpadky být můžou, ale ty byly i předtím. 93 procent zásilek je doručeno do druhého dne, jak nám ukládá legislativa,“ říká mluvčí České pošty Matyáš Vitík.
V Česku je doručování zásilek do samoobslužných boxů nebo na výdejní místa oblíbenější než v cizině, píšou Lidové noviny. A českému hernímu průmyslu chybí třeba lepší vzdělávání. Téma týdeníku Ekonom.
Navzdory značně zvýšenému počtu přepravovaných zásilek se podle mluvčího od března do května 2020 nezvýšil celkový počet stížností. Naopak. Oproti loňskému roku ještě o 14 procent klesl.
Pokud má občan datovou schránku, musí mu úřady psát do ní. Když ale dojde na zasílání přístupových údajů pro firemní datové schránky, ministerstvo vnitra je posílá stále jako papírový dopis.