Odbory si opakovaně stěžovaly na to, že práce na dohody nahrazuje v mnoha případech běžné zaměstnání. Kritizovaly, že dohodáři mají nižší ochranu než zaměstnanci a že stát přichází o peníze.
Jedna obrazovka vyšla podnik podle Hřiba přibližně na 290 tisíc korun. Ropid, městská organizace plánující hromadnou dopravu, za podobné obrazovky platil 150 tisíc korun za kus i s úpravou softwaru.
V úseku Vltavská – Dělnická nebudou jezdit tramvaje až do čtvrtka 15. prosince do půlnoci. Mezi Strossmayerovým náměstím a Maninami bude zavedena náhradní autobusová doprava.
Dopravní podniky na Ukrajině podporuje hlavní město už několik let. Vyřazené tramvaje v minulosti putovaly například do Mariupolu. Dalších 20 jich nyní Praha pošle do Charkova.
O omezení Redlovi svéprávnosti rozhoduje plzeňský okresní soud opakovaně od roku 2008, naposledy ho prodloužil letos v květnu. Lobbista se již dříve kvůli duševní chorobě vyhnul stíhání v jiné kauze.
Ředitelů jednotlivých úseků je v DPP více než členů představenstva, každý z členů je nicméně zároveň i ředitelem. Augustín měl kromě členství v představenstvu na starosti finance podniku.
Obviněných by aktuálně mělo být 13. Na policii si převzal usnesení o zahájení trestního stíhání podnikatel Pavel Dovhomilja, který v době policejní razie pobýval v Chorvatsku.
Pro odvolání bylo všech sedm přítomných zastupitelů městské části. Hlubuček je mezi obviněnými v souvislosti s hospodařením pražského dopravního podniku (DPP), kde byl členem dozorčí rady.
Radiožurnál s pomocí policejních dokumentů popisuje, jak fungovalo dosazování klíčových lidí do dopravního podniku skupinou kolem obviněného exnáměstka Petra Hlubučka a podnikatele Michala Redla.
Policisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu obvinili 11 lidí kvůli hospodaření dopravního podniku, mezi stíhanými je dnes již bývalý náměstek primátora Petr Hlubuček (STAN).
Státní zástupce Adam Borgula nesouhlasí s nepravomocným rozsudkem, který i podruhé osvobodil všech 12 obviněných. Jeho odvolání v úterý začal řešit pražský vrchní soud.
Město i ve schválené upravené strategii rozvoje tramvajové sítě počítá s tím, že by na prodloužení kolejí do Holyně navázala stavba trati až do Slivence, musí ale nejdřív vyřešit majetkové vztahy.
Samotné případné prokázání přítomnosti viru podle Dejneka ale při výzkumu nestačí. „Abychom prokázali infekčnost vzorku, musíme provést takzvanou kultivaci,“ popisuje.
Čtvrteční rozvolnění opatření doprovázely večer fotografie přecpaných tramvají v Praze. A lidé přicházeli s kritikou, že ačkoli mají dodržovat rozestupy, v tramvajích to v danou chvíli nebylo možné.
Dopravní podnik Praha osloví přední světové firmy. Chtějí, aby podmínky tendru co nejvíce odpovídaly potřebám Prahy i dopravního podniku. Bezobslužné vlaky by zkrátily intervaly až na 85 vteřin.
Poprvé vyjedou na lince 2. Bude to o víkendu sedmého a osmého března. Pokud by si někdo chtěl tramvaje T2 prohlédnout dřív, v sobotu dopoledne budou vystavené na nádvoří vozovny Střešovice.
„Touto moderní a vysoce účinnou technologií jsme schopni vydezinfikovat zhruba deset až 12 tramvají denně v závislosti na provozních požadavcích,“ uvedl vedoucí správy tramvají.
Od ledna si Pražané budou moci zkontrolovat zpoždění městských autobusů. Pražský dopravní podnik tak začne poskytovat informace, které ostatní dopravci běžně zveřejňují.