marketing

|Jakub Kanta, VM |Ostatní sporty

NBA ustoupila reklamám na dresech. Šéfové je obhajují, fanoušci chtějí spálit

Dlouho platí, že dresy v severoamerických profesionálních soutěžích nesou pouze logo soutěže, popřípadě týmu a jeho název. Jenže vedení basketbalové NBA totiž jako první povolilo svým týmům umístit od příští sezony na dresy i malé reklamy. Některé z nich už toho využily a například Brooklyn v nich vstoupí už do příštího ročníku.

|Simona Bartošová, Jan Beneš |Ekonomika

Úspěch na olympiádě může sportovcům přinést vysoké výdělky. Díky reklamě

Výhrou na olympijských hrách se pro sportovce otevírá možnost, jak si vydělat další peníze. Získáním medaile se stávají středem zájmů marketingových a reklamních firem. A když je sportovec hodně úspěšný, může mít jenom z prodeje svého jména nebo obličeje milionové zisky. Aktuálně úspěch slaví zejména čeští biatlonisté.