nealkoholické

|Martin Pokorný |Regiony

Akce 'Suchej únor' jde do finále. Někteří lidé vydrželi celý měsíc nepít

Udělat něco pro své zdraví a případně i ušetřit - to byly hlavní motivy účastníků kampaně Suchej únor. Akci vyhlásila Liga otevřených mužů formou výzvy na sociální síti Facebook. Jedinou podmínkou účasti bylo nevypít v únoru ani kapku alkoholu. Podle oficiálních údajů se připojilo skoro 1800 uživatelů této sítě.

|Barbora Benešová |Ekonomika

Teplo přeje výrobcům nealkoholických nápojů. Oblíbené jsou i domácí limonády

Místo piva točenou limonádu. Horké letní dny hrají do karet hlavně jejich výrobcům, a to i přesto, že v posledních letech Češi na sladkých nápojích šetřili a raději si natočili vodu z kohoutku. Největší český výrobce točené malinovky letos očekává rekordní tržby. Rozšířit svou nabídku a zchladit zákazníky se ale snaží i samotné restaurace a bary, které vymýšlejí neobvyklé domácí limonády.

| pir, Tereza Kubíčková |Zprávy z domova

Policie i čeští pivovarníci bojují proti alkoholu za volantem

Odstartoval společný projekt Policie ČR a pivovarníků ‚Řídím - piju nealko pivo‘. Jeho cílem je připomenout řidičům, že se nemusí svého oblíbeného piva vzdát, pokud ale bude nealkoholické. Řidiči, kteří při dopravní kontrole v době realizace projektu nenadýchají alkohol, budou odměněni plechovkou nealko piva z příslušného regionu.