PIAF

PIAF v textech na iROZHLASU

Festival PIAF: Nabité dva dny, hvězdy reklamy a nové soutěžní kategorie

|Marián Vojtek, Václav Sochor |Ekonomika

V pražském Veletržním paláci a v podzemí Národní galerie vrcholí 2. ročník mezinárodního reklamního festivalu PIAF. I letos je plný hvězd. Předsedou poroty je dlouholetý šéf agentury Leo Burnett Michael Conrad, z Izraele přiletěl Gideon Amichay, spoluzakladatel legendární agentury Shalmor Avnon Amichay, a z Londýna obávaný "rozhodčí" reklamního světa Donald Gunn.

|Marián Vojtek, Zdeněk Strnad |Zprávy z domova

Pokud vystoupíte z davu, nejspíš vám useknou hlavu, tvrdí Tarbajovská

Ve Veletržním paláci v Praze dnes začal největší reklamní festival ve střední Evropě. Prague International Advertising Festival PIAF má i letos soutěžní a konferenční část. V celkem 14 soutěžních kategoriích bojuje o PIAF Awards na 350 reklamních prací. Zatímco za vstup na odbornou konferenci se platí, promítání nejlepších reklam je letos pro veřejnost zdarma. Výsledky soutěže budou slavnostně vyhlášeny na závěr festivalu zítra večer.

|Naďa Bělovská, Václav Rojík |Ekonomika

Pivo potřebuje lokální kampaň, říká reklamní expert

Nástup moderních technologií hodně změnil komunikační kanály a s nimi i reklamní strategie prodejců. Rozvoj internetu nabídl nové reklamní plochy a lépe zpřístupnil marketingovým oddělením jejich klienty. O těchto novinkách na reklamním trhu diskutují odborníci na reklamu a marketing z celého světa na mezinárodním festivalu reklamy PIAF, který dnes třetím dnem pokračuje v pražském paláci Žofín.

|Nikola Bojčev, Veronika Sedláčková, Lenka Rafaelová |Film

V Praze začíná reklamní festival PIAF, soutěžit budou upoutávky na pivo

Odborníci z celého světa v oblasti reklamy a marketingu se dnes scházejí v Praze. Začíná první ročník festivalu PIAF a potrvá až do pátku. Na Žofín se proto sjely špičky v tomto oboru. Mluvit budou o nejnovějších trendech, které poznamenávají reklamní trh, ať už je to digitalizace, internet nebo třeba dopady hospodářské krize.