Blesková zpráva

Šest mrtvých po střelbě v nemocnici v Ostravě

řetězec

|Dominika Píhová |Zprávy z domova

Leták s černochem pobouřil zákazníky Lidlu. Žijeme v 21. století, vzkázal jim řetězec

Jediný leták vyvolal na sociálních sítích nečekanou diskusi a vlnu kritiky. Některým zákazníkům řetězce Lidl se nelíbí, že se v reklamním letáku objevil černošský model. Někteří tvrdí, že od letáku v Česku čekají typické české modely, jiní dodávají, že podobná reklama odradí zákazníky-vlastence. Lidlu se ale také desítky uživatelů zastaly. V pozitivních příspěvcích obchodnímu řetězci děkují a chválí ho za způsob, jakým na kritické ohlasy reaguje.

|Milan Kopp, ČRo |Ekonomika

Psychické vydírání, vulgarity, vyhrožování, stěžují si v průzkumu dodavatelé na praktiky řetězců

Maloobchodní řetězce zneužívají své dominantní postavení na trhu, domnívá se 79 procent jejich dodavatelů. Vyplývá to z průzkumu, který si nechalo zpracovat ministerstvo zemědělství a jehož výsledky představilo na dnešní tiskové konferenci. Z pohledu férového a oboustranně vyváženého přístupu vůči dodavatelům nejlépe vyšly řetězce Coop, Globus a Billa, naopak nejhůře Lidl a Kaufland.