Investiční skupina PPF působí v Evropě, Asii a Severní Americe, vlastní aktiva ve výši 42,2 miliardy eur a zaměstnává celosvětově 78 000 lidí. Celkově podniká ve 25 zemích a investuje do řady odvětví.
Škoda Group a Škoda Auto se dohodly na ukončení sporů o užívání značky s okřídleným šípem. „Zůstáváme hrdými nositeli odkazu Emila Škody," říká předseda dozorčí rady Škoda Transportation Kuba.
Pfleger vystřídal Petra Brzezinu, který plzeňské strojírenské seskupení vedl od převzetí skupinou PPF v roce 2018. Informoval o tom v pondělí ředitel komunikace PPF Leoš Rousek.
Rozhodnutí je pravomocné. Odvolací soud výtky dopravce neuznal jako důvodné a potvrdil původní verdikt. Poukázal mimo jiné i na rozhodčí doložku, která byla součástí smlouvy mezi oběma firmami.
Vlaky budou mít i některé prvky typické pro vysokorychlostní soupravy. Jde například o pevná mezivozová spojení, která umožní bezbariérový průchod celým vlakem.
Skupina PPF investuje do řady odvětví od bankovnictví, přes telekomunikace, strojírenství až po zemědělství. Petr Kellner podle výroční zprávy z roku 2019 ovládal v PPF 98,93 procenta.
V minulém týdnu ministr zdravotnictví Blatný (za ANO) uvedl, že nelze očekávat velké rozvolnění. Vláda má jednat o zvýšení povinného testování ve firmách na dvakrát týdně i o investiční nabídce.
Vladislav Kozák vloni seděl ve vazbě kvůli podezření ze spoluúčasti na poskytnutí úplatku. Z vazby byl propuštěn v dubnu, Lotyšsko ale nesmí opustit a podle Radiožurnálu je zřejmě v domácím vězení.
Do Bělehradu by mohla česká Škodovka dodávat trolejbusy a také tramvaje. Součástí nabídky je i modernizace vozového depa dopravního podniku srbské metropole.
Psychické problémy studentů, pesticidy nebo peníze pro země zasažené migrační vlnou. To jsou témata čtvrtečního tisku, jehož přehled připravil Radiožurnál.
Předání lokomotiv se přitom o čtyři roky zpozdilo a stroje navíc nedostaly povolení jezdit na trase mezi Prahou a Hamburkem. Dráhy tak peníze odmítaly Škodě poslat.
Policisté se při vyšetřování skupiny kolem bývalého závodníka Charouze zajímali konkrétně o jeho osobu. Přitom po policejní prohlídce v jeho kancelářích prohlásil, že při vyšetřování nešlo o něj.
Podmínky pro lidi, kteří se chtějí stát strojvůdci, se mají zjednodušit. Bývalí poslanci, kteří neobhájili mandát, pracují jako asistenti. To jsou témata úterního tisku v přehledu Radiožurnálu.
Na vyšetřování, které začalo v listopadu, se podle serveru Baltic News Network (BNN) podílejí protikorupční policisté z Polska, kteří zadrželi nejméně jednu osobu ve Varšavě.
„Z informací, které zatím máme k dispozici, vyplývá, že řízení se týká některých obchodních vztahů společnosti uzavřených v roce 2014,“ řekla Lubomíra Černá, mluvčí skupiny Škoda Transportation.
V pondělním tisku se dočtete, že si Češi připlatí za elektřinu. Píší to Hospodářské noviny. Celní správa se podle Mf Dnes už rok a půl zajímá o společnost Škoda Transportation.
Investiční skupina PPF Petra Kellnera zaplatila za plzeňskou Škodu Transportation 326 milionů eur, což je při kurzu, který platil v době převzetí firmy na konci dubna, 8,3 miliardy korun.
Skupina PPF dokončila nákup strojírenské skupiny Škoda Transportation. A hned udělala několik změn ve vedení společnosti. Funkci generálního ředitele přebírá Petr Brzezina.
Konsorcium firem Škoda Transportation a slovenské ŽOS Trnava dodá státnímu slovenskému železničnímu dopravci Železničná spoločnosť Slovensko 25 elektrických vlakových jednotek za 160 milionů eur.
Soutěž na dodávku 213 tramvají pro Varšavu se bude opakovat, arbitrážní soud z ní však vyloučil původně vítěznou nabídku plzeňské firmy Škoda Transportation, neodpovídala důležitým podmínkám soutěže.
Investiční skupina PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera koupila o víkendu plzeňského výrobce tramvají a lokomotiv Škodu Transportation. Přinášíme rekonstrukci případu formou otázek a odpovědí.
Firmu Škoda Transportation koupila společnost PPF Petra Kellnera. Dříve chtěl Škodu Transportation koupit taky Daniel Křetínský nebo čínská firma CRRC.
Obvodní soud odročil miliardový spor o dodávku lokomotiv na neurčito. České dráhy se snaží zneplatnit arbitráž, na základě které zaplatily výrobci Škodě Transportation 1,2 miliardy korun.