Politici dále uvedli, že věří v jeho nevinu. Shodli se také na tom, že všichni obvinění by měli ve svých funkcích skončit a i o těchto krocích budou jednat se svými koaličními partnery.
„Realita je taková, že přípravná řízení trvají neúměrně dlouho. A pak jenom můžeme koukat, jak se v Polsku staví, a my tady nejsme schopni pohnout se z místa,“ konstatuje poslanec ODS Ivan Adamec.
„Nákup za současných podmínek nemá smysl, shodli jsme se na tom v koalici. Cena je dvakrát dražší, než určil znalecký posudek, a do roku 2044 je věž pronajata,“ řekl Zábranský.
Jednalo se o jednu ze zapomenutých staveb, které Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových nabízí zdarma obcím. „Máme ještě zájem o část pozemku u silnice na Brozany,“ přiznává starosta Doksan.
Podle mluvčí Vinci Ivety Štočkové souvisí podezření z podvodu s předloženými referencemi od vítězné firmy Subterra. Na ty si konsorcia, která v tendru neuspěla, stěžovala už ve svých námitkách.
Jackson koupil areál pozemek, kde měly vzniknout stovky obytných domů, ale i komerční zástavba. Starostka Wellingtonu lituje, že jeho krok překazí stavbu bydlení pro nízkopříjmové domácnosti.
Důvodem negativního postoje firem k budoucnosti je hlavně absence strategických investic ze strany státu. To se v různé míře může dotknout více než poloviny firem.
Nepřekvapivě je situace nejhorší v Praze, kde získání vlastního bydlení vychází na 15,3 průměrných hrubých ročních platů. Souvisí to samozřejmě i s tím, že naše mzdová hladina je stále dost nízká.
Novinář Michal Komárek považuje legislativní procesy kolem výstavby za záruku ochrany životního prostředí. Premiérův poradce Štěpán Křeček se nebrání řešení detailů za pochodu.
Obyvatelé Prahy 6 i personál nemocnice si ještě počkají na nový parkovací dům. Na vině jsou neshody vedení špitálu s firmou Strabag, která tendr vyhrála.
Nová asi 300 metrů dlouhá Štvanická lávka, přezdívaná HolKa, má usnadnit pěším i cyklistům cestu mezi městskými částmi Praha 7 a Praha 8. Konstrukce spojení má vydržet až sto let.
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) vyhověl na poslední chvíli podané námitce dceřiné firmy Metrostavu a zrušil zakázku na druhou část metra D.
Správce dráhy v pátek představil plán staveb na další měsíce, třeba už od července by mělo zrychlit spojení z Prahy do Brna. V plánu je i stavba komplexní sítě tunelů pod Prahou.
Jedná se o investici minimálně za stovky milionů korun. Koncern Volkswagen se má rozhodnout, zda si pro gigafactory zvolí české Líně nebo lokalitu v Polsku, Maďarsku či Slovensku, do několika měsíců.
Loni bylo v Česku zprovozněno 21,2 kilometru dálnic a přes 14 kilometrů silnic první třídy. Během příštích dvou let chce stát otevřít dohromady 133,5 kilometru dálnic.
Ministerstvo dopravy dalo zelenou výstavbě další části budoucí dálnice D35 z východních Čech na Moravu. Vydalo stavební povolení pro sedm kilometrů dlouhý úsek Ostrov – Vysoké Mýto.
Firma byla odsouzená v kauze dvousetmilionové veřejné zakázky na zajištění a odvodnění svahů v Lánské oboře u nádrže Klíčava. Firma se nemohla účastnit veřejných zakázek a veřejné soutěže.
Chodby tunelu i šachty jsou zatím jen syrové, zašpiněné od bláta, prachu i strojů. To se má změnit zhruba v půlce dubna, kdy začnou dělníci budovat ostění, ventilace, osvětlení a výtahy.
V Cetorazi vykopali základy, pak ale stavební firma skončila v insolvenci a ceny výrazně vzrostly. Místní si proto odhlasovali, že místo společenského centra má v obci vyrůst pergola.
Obyvatelé i chataři se snaží zabránit výstavbě karavanových stání v osadě Hory u Horní Plané na Českokrumlovsku. Obávají se hluku, zvýšené dopravy i dopadů na životní prostředí.
Proč se fotograf Kevin V. Ton rozhodl na čas vyměnit humanistickou fotografii za pražská staveniště? A jak těžké je pro něj fotografovat lidi žijící na okraji společnosti?
Zatímco třeba před deseti lety nakupovali zahraniční nemovitosti hlavně lidé v důchodovém věku, dnes jsou mezi kupujícími častěji movitější lidé kolem pětatřiceti let.