Provoz nejdelších trolejbusů v Česku, které začaly vozit cestující na pražské letiště, přináší problémy. Poruchy popsal pro Radiožurnál Jan Nevyhoštěný, redaktor Zdopravy.cz.
V jižní variantě tunel povede hlavně v hloubkách více než 50 metrů pod terénem a zástavbou. Trať půjde ve směru na Veleslavín postupně z hloubky 20 metrů pod povrchem až do hloubi více než 50 metrů.
O modernizaci trati do Kladna a vybudování železničního spojení na letiště v Ruzyni se mluví už od 90. let. Nové spojení má umožnit provoz vlaků na letiště i na Kladno v desetiminutových intervalech.
Zdeněk Hřib uvedl, že mu nepřijde úřednické městečko jako dobrý nápad. "Potřebujeme udělat Prahu multicentrickou, což a priori vylučuje to, že budeme stavět monotematické čtvrti,“ řekl.
Pražský dopravní podnik spustí v pátek ráno nové eskalátory ve stanici metra A Nádraží Veleslavín, kde lidé přestupují na autobusy mířící na letiště. Pohyblivé schody dnes splnily všechny testy.
Požár nádražního domku na autobusovém nádraží Veleslavín v Praze hasiči už skoro zlikvidovali. Dva z nich se při tom zranili. Příčiny požáru nejsou zatím podle velitele zásahu Miloše Němce jasné.
Nádraží Veleslavín, jedna ze čtyř nových stanic pražského metra, má být klíčovým dopravním uzlem v Praze 6. Radnice i dopravní experti se ale obávají, že kvůli nedořešenému parkování vypukne po otevření stanice chaos. Nové stanice otevře Dopravní podnik na Velikonoční pondělí.
U nové stanice metra na pražském Veleslavíně bude hlavní město stavět zřejmě nejdražší parkoviště v zemi. Terminál pro šest set osobních aut a konečnou autobusů má stát jeden a čtvrt miliardy korun. Místní se obávají, že drahá stavba zhorší prostředí a chtějí parkoviště posunout na okraj města. Město tvrdí, že stavět musí, nově ale zjišťuje, že to možná půjde i daleko levněji.