Šíření koronaviru mohlo zabránit funkční call centrum. Jenže nevzniklo
Lenka Kabrhelová mluví s reportérem Radiožurnálu Vojtěchem Srnkou
Česko je uprostřed koronavirové krize a zatím není jasné, kdy a v jakém stavu se z ní vynoří. Od jara, kdy se virus objevil, prezentovala vláda veřejnosti jako hlavní opatření proti exponenciálnímu šíření takzvanou chytrou karanténu. Její nedílnou složkou je důsledné trasování nakažených a jejich kontaktů. To ale během září a října zcela zkolabovalo. Proč nevzniklo experty doporučené externí call centrum? Měly být více posíleny hygieny? Kdo ponese za podcenění situace zodpovědnost?
Hudba: Martin Hůla
Editace, rešerše, sound design: Barbora Sochorová, Tomáš Roček, David Kaiser
Zpravodajský podcast Vinohradská 12 sledujte každý všední den od 6.00 na adrese irozhlas.cz/vinohradska12.
Máte nějaký tip? Psát nám můžete na adresu vinohradska12@rozhlas.cz.
Související témata: podcast, Vinohradská 12, koronavirus, koronavirus Česko, koronavirus v Česku, druhá vlna koronaviru, call centrum, Vojtěch Srnka