„Mám jednu šablonu, která dokáže překvapivě dobře odhalit místa, kde člověk, který psal nějaký zpravodajský text, fandí jedné z těch dvou stran, i kdyby jen tím, že tam něco chybí,“ popisuje Kašpárek.
Žebříčky toho, co nejčastěji hrají česká rádia a co si sami pouštíme online, se rozcházejí. Ačkoliv popularita rapu a trapu roste, hudební dramaturgové je nasazují pořád stejně vzácně.
České stanice preferují hudbu, na které panuje většinová shoda – a po úspěšných interpretech chtějí, aby se drželi osvědčených receptů. Vyplývá to z dat hudebního průmyslu i výpovědí lidí z oboru.
Experti nabízejí několik změn, které by umožnily umístit do stávajících školek víc dětí. Teď je hlavní cestou otvírání nových tříd, což je drahé, pomalé a často mimo možnosti jednotlivých obcí.