Podíl mladých Britů, kteří pravidelně sledují televizní vysílání, loni poprvé klesl pod 50 procent. Daří se naopak rozhlasu a videoobsahu na sociálních sítích YouTube a TikTok.
Deset nejsledovanějších pořadů na Štědrý den patřilo České televizi. Druhé místo obsadily Tři oříšky pro Popelku, vidělo je 2,27 milionu diváků. Třetí byly Pelíšky se sledovaností 1,97 milionu lidí.
Jednotlivé díly Boženy průměrně sledovalo 1,64 milionu lidí, tedy více než třetina těch, co měli v danou dobu zapnutou televizi. Nejsledovanější přitom byla nedělní finální epizoda.
Výsledky vyplývají z měření sledovanosti ATO-Nielsen Admosphere zveřejněných na serveru Mediaguru.cz. Na třetím místě za Českou televizí a Novou figuruje Prima.
Pohádku Anděl Páně 2 sledovalo na Štědrý večer 3,5 milionu diváků. Radiožurnálu to potvrdil programový ředitel České televize Milan Fridrich. Podle něj tak šlo o nejsledovanější pořad celého roku.
Polské veřejnoprávní televizi začala prudce klesat sledovanost jejího zpravodajství. Kontrolu nad televizí přitom na začátku roku převzala vláda, když do ní dosadila nové vedení a slíbila velké změny.
Fotbaloví fanoušci to mají s plánováním návštěvy ligových zápasů složité. Pokud si totiž utkání jejich týmu vybírá televize, střídají se dny i začátky, od pátku až do pondělí, o jakémkoli rituálu nemůže být řeč. Vedení profesionálního fotbalu to chce změnit a vyzkouší to už v této jarní části Gambrinus ligy.
Fotbal, nebo hokej? Který sport je zábavnější? To je věčné téma sportovních fanoušků. Jedno se dá ale snadno spočítat - na který ze sportů chodí více oněch příznivců. Letos je v kurzu hokej. Ale oddechnout si mohou i manželky fotbalových fanoušků. Skončila totiž podzimní část domácí ligy.