Komerční banka omylem zaúčtovala výběry z bankomatu dvakrát

Některým klientům, kteří si vybírali o víkendu peníze z bankomatů, odúčtovala Komerční banka peníze z účtu dvakrát. Podle informací banky šlo o chybu počítačového systému.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nefunkční bankomat

Nefunkční bankomat | Foto: Jan Rosenauer

Pokud klienti Komerční banky od pátku 17. listopadu do pondělí 20. listopadu vybírali v bankomatu třeba tisíc korun, mohlo se jim stát, že banka omylem strhla tisíce dva.

Během odpoledne prý počítačoví experti banky na chybu přišli a napravili ji. Jak Radiožurnálu řekla mluvčí banky Romana Ondrůšková, v noci dostanou klienti peníze zpět.

"V rámci dnešní noci bude systém aktualizován a ty položky, které byly chybně odúčtovány, budou vráceny zpět na účet klientů," uvedla Ondrůšková.

Podle mluvčí banka klientům vrátí i například úrok z nepovoleného debetu, do kterého se kvůli zdvojenému výběru mohli dostat. "V případě, kdy klientům z této situace nastanou další nepříjemnosti, budou jim účtovány nějaké další neoprávněné položky, tyto poplatky budou klientům navráceny," dodala Ondrůšková.

Kolika klientů se tato chyba týká není jasné, protože banka odmítá tuto informaci zveřejnit. Rozhodně ale nejde o první takový případ. V červenci se něco podobného povedlo ČSOB. Ta ovšem dvakrát zaúčtovala i další transakce, nejen výběry z bankomatů.

Martin Hromádka, Ondřej Kubala Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme