„Dokážu si představit, že dojde ke zdražení v rámci zvýšení nákladů a inflace, to znamená třeba v řádu stokorun, ale určitě to nemůže být dvojnásobek současné ceny,“ říká Michal Kalina z AutoMatu.
Ostrou debatu vyvolal nákup jízdenek přes aplikaci PID Lítačka. Lidé se zaplaceným lístkem totiž musí počkat dvě minuty, než začne platit. Někteří už kvůli několika vteřinám dostali pokutu.
Když se autobus z Vídně blížil k Brnu, začal jeden z jeho řidičů podle cestujícím dvěma cizinkám nadávat. „Padla nějaká urážka, že jsme Ukrajinky,“ vzpomíná paní Čagarian
Vlak i autobus, který směřoval na letiště, jsou značně poškozeny. Na fotografii zveřejněné šrílanským webem je vidět zdemolovaná zadní část autobusu a řada rozbitých oken.
V minulosti chtěla skupina Penta pozemky ČSAD Praha Holding, které k nádraží přiléhají, koupit, ČSAD ale v roce 2016 oznámila, že na nich postaví vlastní projekt.
Úterní havárie je nejhorší svého druhu v Itálii od ledna 2017, kdy při nehodě autobusu s maďarskými školáky na dálnici u Verony na severu země zahynulo 18 lidí.
Kvůli nedostatku magister a magistrů v novohradské lékárně město dvakrát týdně vypravuje speciální „lékobus“ do vedlejších Trhových Svinů. Službu si především senioři pochvalují.
Zdravotníci se v autobusu dokážou postarat až o pět pacientů najednou. Vůz je schopný plně fungovat sám i bez připojení k elektrické síti. Česká republika na jeho výrobu dala asi 9,5 milionu korun.
Systém je určený primárně k tomu, aby hlídal slepé úhly z čela a pravého boku autobusu. Řidičům pomůže předejít dopravním nehodám s chodci, cyklisty nebo řidiči motorek.
Slatiňany-střed, to je zastávka u hlavní silnice, ve které si cestující připadají spíše jako u někoho na návštěvě. V místnosti je jídelní stůl, knihovna i hodiny.
Nehoda patrového autobusu u Nažidel byla jednou z nejtragičtějších a nejmedializovanějších silničních dopravních nehod v Česku. Na místě zahynulo 17 účastníků zájezdu, další tři zemřeli v nemocnici.
Nehoda patří k těm nejhorším v Asii za posledních deset let. Podle Světové zdravotnické organizace zemřelo v roce 2018 na pákistánských silnicích více než 27 tisíc lidí.
Když řidič ústeckého autobusu Pavel Kaleja vyjížděl na obvyklou trasu, netušil, že tentokrát někomu zachrání život. Před koncem služby zahlédl u zastávky zraněnou seniorku. A nezaváhal.