Klienti spořitelny čekali kvůli problémům s počítači dlouhé fronty na pobočkách
Česká spořitelna se dostala v pondělí do problémů se svým vnitřním počítačovým systémem. Výsledkem bylo, že klienti banky museli čekat i hodinu na pobočkách, než přišli na řadu.
Česká spořitelna provedla upgrade počítačového systému a všechny operace se pak na den a půl zpomalily. "Bohužel se může stát, že v důsledku těch úprav se krátkodobě zpomalí naše aplikace i v průběhu pracovního dne, a to je to, co se stalo právě včera a dnes dopoledne," říká mluvčí spořitelny Klára Gajdušková.
Na pobočky teď navíc míří více klientů než obvykle - jednak chtějí poradit s nově spuštěným vyšším zabezpečením internetového bankovnictví a jednak reagují na dopis, kterým je banka vyzvala ke změně smluv u investičních produktů.
"Klienti tu naši výzvu uposlechli a dostavili se na pobočky již nyní, takže se může stát, že někdo, kdo na pobočku běžně vůbec nechodí, protože využívá internetové bankovnictví, dnes na pobočku přišel," dodává Gajdušková.
Před 11. hodinou dopoledne se České spořitelně podařilo systém uvést do normálního chodu.