Klienti spořitelny čekali kvůli problémům s počítači dlouhé fronty na pobočkách

Česká spořitelna se dostala v pondělí do problémů se svým vnitřním počítačovým systémem. Výsledkem bylo, že klienti banky museli čekat i hodinu na pobočkách, než přišli na řadu.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

budova České spořitelny

budova České spořitelny | Foto: Marián Vojtek

Česká spořitelna provedla upgrade počítačového systému a všechny operace se pak na den a půl zpomalily. "Bohužel se může stát, že v důsledku těch úprav se krátkodobě zpomalí naše aplikace i v průběhu pracovního dne, a to je to, co se stalo právě včera a dnes dopoledne," říká mluvčí spořitelny Klára Gajdušková.

Na pobočky teď navíc míří více klientů než obvykle - jednak chtějí poradit s nově spuštěným vyšším zabezpečením internetového bankovnictví a jednak reagují na dopis, kterým je banka vyzvala ke změně smluv u investičních produktů.

"Klienti tu naši výzvu uposlechli a dostavili se na pobočky již nyní, takže se může stát, že někdo, kdo na pobočku běžně vůbec nechodí, protože využívá internetové bankovnictví, dnes na pobočku přišel," dodává Gajdušková.

Před 11. hodinou dopoledne se České spořitelně podařilo systém uvést do normálního chodu.

Marika Táborská, Ondřej Kubala Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme