Záchranáři řeší, jak se budou dostávat k nehodám na modernizovaných úsecích D1

Letošní modernizace dálnice D1 bude náročnější než loni. A to nejen pro řidiče, ale i pro záchranáře. Ti už dnes řešili, jak budou jezdit k nehodám od dubna, kdy oba směry budou mít na jedné polovině dálnice dva pruhy.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nehoda tří nákladních automobilů zastavila provoz ve směru na Brno na 153. kilometru dálnice D1 u Lhotky na Žďársku

Nehoda tří nákladních automobilů zastavila provoz ve směru na Brno na 153. kilometru dálnice D1 u Lhotky na Žďársku | Zdroj: ČTK

Konkrétní situace řešili v Bernarticích zástupci hasičů, policie, Ředitelství silnic a dálnic i ministerstva dopravy.

Podle šéfa dopravních policistů Tomáš Lerch bude v devítikilometrových omezeních nejrychlejší příjezd k případné nehodě většinou z protisměru.

„Bude bezpodmínečně nutné, aby policie nejdříve uzavřela provoz tak, aby ostatní vozidla IZS mohla bezpečně dojet na místo,“ vysvětluje Lerch.

Letošní část modernizace dálnice D1 odstartuje v sobotu

Číst článek

Důležitá tak bude i spolupráce řidičů, kterým bude sloužit i přesnější značení. „Na dálnici budou po 100 metrech umístěny tzv. hektometrovníky,“ říká Jan Skovajsa z ministerstva dopravy.

Během přípravných prací, které začnou v sobotu na dálnici D1 u Šternova a Velké Bíteše, ještě zůstane zachován provoz na obou polovinách vozovky.

Eva Kézrová, mka Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme