Nový zákon o rozhlasovém a televizním vysílání je na dosah

Poslanci by měli na své pokračující dubnové schůzi sněmovny rozhodnout o konečné podobě nového zákona o rozhlasovém a televizním vysílání. Jednou z částí předlohy, na kterou jsou odlišné názory, je i návrh , aby provozovatelé televizních a rozhlasových stanic měli právo na jedno automatické prodloužení licence.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

K předloze, která předpokládá novinku v podobě jednoho automatického prodloužení licence, byla v rozprávě minulý týden vznesena řada dalších pozměňovacích návrhů. Ty, které normu legislativně technicky upřesňují, vítá člen mediální sněmovní komise Petr Pleva z ODS. Za velký problém ale považuje návrh, týkající se digitalizace médií. Jak zdůraznil, návrh vůbec neřeší podmínky provozování digitálního multiplexu a další problémy.

Diskuse se otevřela také o otázce zda navýšit či naopak snížit objem reklamy v České televizi. Člen mediální komise Vladimír Mlynář z Unie svobody se domnívá, že by se zatím nemělo stávající jedno procento reklam ve veřejnoprávní televizi měnit. Podle něho je nyní debata o snížení, nebo zvýšení reklamního času zbytečná. Doporučuje počkat na výsledky forenzního auditu hospodaření České televize a teprve potom se k diskusi vrátit.

Milan Kopp, Milada Richterová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme