Průzkum pro Unii vydavatelů ukázal, že reklama v časopisech funguje
Inzerce v časopisech funguje, nejvíc v oblasti kosmetiky, módy, bydlení a také nábytku. Ukázal to průzkum pro Sekci časopisů Unie vydavatelů.
Podle něj Češi tráví četbou časopisu asi šest hodin týdně. Časopisem lidé listují opakovaně, ale inzerátu v něm věnují maximálně několik vteřin.
Důležité je proto podle Tomáše Tkačíka z Unie vydavatelů hlavně to, aby byl inzerát kvalitně zpracovaný:
„Tady je velice důležitá úloha kreativců v reklamních agenturách, aby uměli inzerát dobře zpracovat. Z výsledků průzkumu jsme viděli výsledky mezi dobře, respektive kreativně zpracovaným inzerátem a špatně ztvárněním. U špatně pojatého návrhu respondenti nestrávili ani vteřinu, u dobrého až třicet vteřin, což představovalo 90 – 100 procent,“ uvedl Tkačík pro Radiožurnál.