Průzkum pro Unii vydavatelů ukázal, že reklama v časopisech funguje

Inzerce v časopisech funguje, nejvíc v oblasti kosmetiky, módy, bydlení a také nábytku. Ukázal to průzkum pro Sekci časopisů Unie vydavatelů.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Statistika

Statistika | Foto: Filip Rožánek

Podle něj Češi tráví četbou časopisu asi šest hodin týdně. Časopisem lidé listují opakovaně, ale inzerátu v něm věnují maximálně několik vteřin.

Důležité je proto podle Tomáše Tkačíka z Unie vydavatelů hlavně to, aby byl inzerát kvalitně zpracovaný:

„Tady je velice důležitá úloha kreativců v reklamních agenturách, aby uměli inzerát dobře zpracovat. Z výsledků průzkumu jsme viděli výsledky mezi dobře, respektive kreativně zpracovaným inzerátem a špatně ztvárněním. U špatně pojatého návrhu respondenti nestrávili ani vteřinu, u dobrého až třicet vteřin, což představovalo 90 – 100 procent,“ uvedl Tkačík pro Radiožurnál.

Lukáš Vincourek, Zbyněk Zykmund Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme