O2 nemusí odškodnit zákazníky za pondělní výpadek. Mají ale nárok na slevu

Operátor O2 nebude odškodňovat zákazníky, kteří měli problémy s pondělním výpadkem sítě. Ten postihl střední, západní a jižní Čechy a také část Prahy. O2 odhaduje, že nespojených hovorů bylo asi milion, analýza ale stále probíhá. Za každý nespojený hovor chce dát společnost podle mluvčí jednu korunu na charitu.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

O2 Czech Republic a.s. | Foto: O2 Czech Republic a.s.

„Rozhodli jsme se za každý nespojený hovor poslat peníze na dobročinné účely. Bude to necelý milion korun pro dětská oddělení nemocnic v postižených regionech," vysvětluje mluvčí společnosti Lucie Pecháčková.

Tento krok už stihli zákazníci komentovat na facebookovém profilu O2. „Platíme nejvíc v Evropě, a když je výpadek, je to v pohodě, žádná kompenzace nepřipadá v úvahu," napsal jeden z komentujících zákazníků. Na výpadek si stěžují i podnikatelé, kteří tak přicházeli o zakázky.

O2 hlásil větší výpadek sítě, problémy s voláním byly hlavně v Čechách

Číst článek

Zákazníci přitom nárok na proplacení ušlého zisku nemají. Kdo přišel o zakázku, protože se mu zákazník nedovolal, má smůlu. O2 nikoho odškodňovat nemusí. Zákazník má ale nárok na slevu.

„Za dobu, kdy se nemohl dovolat, kdy nemohl svůj přístroj používat, tak jak je zvyklý, má nárok požadovat přiměřenou slevu ze svého paušálu," říká mluvčí Českého telekomunikačního úřadu Martin Drtina.

Sleva je tak v řádu korun maximálně desetikorun a musíte o ni u O2 požádat. Společnost může nebo nemusí vyhovět. Teprve pak se případně může zákazník obrátit se svou stížností na Český telekomunikační úřad, který se už věcí zabývá. V současnosti O2 zjišťuje, jak dlouho výpadek trval a jestli operátor dodržel všechny předpisy.

Martin Karlík Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme