V pardubické nemocnici si na kvalitu jídla stěžuje minimum lidí, tvrdí vedení

Stížnosti pacientů na kvalitu jídla jsou minimální, tvrdí vedení pardubické nemocnice. Na podzim minulého roku provedl krajský úřad anketu mezi pacienty, ve které si nejvíce stěžovali právě na kvalitu jídla.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nemocnice

Nemocnice | Foto: Filip Jandourek

Podle Pavla Ježka, vedoucího provozně technického oddělení, řeší nemocnice tři až čtyři stížnosti měsíčně.

„Což si myslím při počtu pacientů a při jejich obměně je zanedbatelné množství. Přesto vnímáme, že problém stravování je velmi subjektivní a velmi specifický,“ tvrdí Ježek.

Podle něj je to stejné, jako když jde několik lidí do restaurace, kde si dají stejné jídlo, ale každý na to může mít jiný názor.

„Stejné je to i v té léčebné výživě, kde ještě navíc vstupuje ten faktor, že to je jídlo normované. Že je počítané na to, že pacient tady vydává minimum energie,“ říká Ježek a dodává:

„Na druhou stranu je zaměřené na to, aby nutriční složení bylo adekvátní jeho zdravotnímu stavu a jeho potřebám, což si mnoho lidí, kteří tady jsou hospitalizováni, ani možná neuvědomí.“

Iveta Záleská Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme