Kampaň Nemyslíš - zaplatíš byla úspěšná a bude pokračovat

Úspěšná kampaň ministerstva dopravy Nemyslíš - zaplatíš bude pokračovat i v příštím roce. Původně dvouletý projekt na podporu bezpečnosti silničního provozu měl v prosinci skončit, ale zaznamenal velký ohlas. Jen na Facebooku má 170 000 fanoušků.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nemyslíš - zaplatíš (logo kampaně)

Nemyslíš - zaplatíš (logo kampaně) | Foto: Ministerstvo dopravy

Ministerstvo proto vypsalo výběrové řízení na pokračování kampaně Nemyslíš - zaplatíš pro příští rok. Radiožurnálu to potvrdila Ivana Jelínková, která má na resortu dopravy kampaň na starosti:

„Předmětem výběrového řízení je navrhnout novou podobu kampaně. V příštím roce plánujeme zaměření na dodržování bezpečné vzdálenosti, viditelnost a motocyklisty. Lhůta pro podání soutěžních návrhů končí 28. června.“

Eva Kézrová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme