Poslanecká komise se shodla na znění mediálního zákona

Poslanecká komise pro sdělovací prostředky se dohodla na textu nového zákona o rozhlasovém a televizním vysílání. Návrh na omezení sponzoringu Českého rozhlasu a reklamy v České televizi členové komise zamítli.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Z návrhu mediálního zákona vyplývá, že by se zatím neměly zvyšovat koncesionářské poplatky rozhlasových posluchačů. Poslanci Petru Plevoviz ODS se totiž nepodařilo prosadit omezení sponzorigu veřejnoprávního rozhlasu a současné zvýšení poplatků koncesionářů. Svůj návrh odůvodňoval tím, že pro Český rozhlas jsou pravidelné poplatky jistějším zdrojem příjmů než reklama.

Členové poslanecké Komise pro sdělovací prostředky rovněž odmítli novým zákonem omezit reklamu ve vysílání České televize. Neprošel ani návrh, aby Rada pro rozhlasové a televizní vysílání předkládala sněmovně každé tři měsíce zprávu o vyváženosti zpravodajství a publicistiky.

Vladimír Hrubý, Marika Táborská Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme