V kinech poběží reklama na armádu

Česká armáda utratí v nadcházejících letech za svou propagaci několik desítek miliónů. Slibuje si od toho získání nových lidí, kteří budou chtít sloužit v profesioánální armádě. Reklama na armádu by se v dohledné době měla objevit především v kinech a na televizních obrazovkách. "Podobné kampaně jsou zcela běžnou záležitostí v Americe, ve Velké Británii, v Německu, ve Francii," uklidňuje šéf Asociace reklamních agentur Jiří Mikeš. "Profesionání armáda musí o sobě informovat, co nabízí, co tam ty mladé lidi čeká."

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Čeští chemici v Kuvajtu

Čeští chemici v Kuvajtu | Foto: Armáda ČR

Právě v tomto duchu má celá kampaň být. Jedinou větší prezentací tak byla nedávná ukázka výcviku prostějovské specializované jednotky. Naši vojáci tam byli vidět v podobných situacích jako elitní britská komanda SAS nebo američtí Delta Force. "Za posledních 13 let můžeme pozorovat velmi výraznou změnu ve vnímání armády, potvrzuje psycholog Slavomil Hubálek, podle kterého naše armdáa opravdu získává prestiž. "Myslím si, že ten nábor do profesionální armády může být dnes v situaci nezaměstnanosti docela úsoěšný, protože pro řadu maldáých lidí to může být výzva k nové profesi a k určitému naplnění."

Markéta Kaclová, Dušan Valenta Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme