Obchodníkem roku 2011 se stal už počtvrté diskontní řetězec Lidl

Diskontní řetězec Lidl se stal nejlepším Obchodníkem roku 2011. V devátém ročníku ankety získal absolutní prvenství už počtvrté za sebou. Cenu na slavnostním vyhlášení převzal ředitel společnosti Pavel Stratil.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

mléčné výrobky, zákys, podmáslí, kefír | Foto: Eva Odstrčilová

„Toto ocenění je pro nás potvrzením a současně i jakýmsi indikátorem toho, že naše práce je odváděna velice dobře a že se dokážeme prosadit na tak silném konkurenčním prostředí, jako český maloobchodní trh představuje,“ říká.

„Současně nás samozřejmě toto ocenění zavazuje a motivuje do budoucna, abychom našli a hledali nové cesty, jak být ještě lepší,“ dodává Stratil.

Zpomalení ekonomiky se podle něj na chování zákazníku neprojevuje tak, že by lidé od začátku roku utráceli méně. Naopak se prý stále více zaměřují na kvalitnější produkty.

Přehrát

00:00 / 00:00

Redaktor Tomáš Medek se ptal ředitele společnosti Lidl Pavla Stratila

„Stále hledáme vhodné lokality pro novou výstavbu našich prodejen. Je to samozřejmě ve městech nebo obcích nad pět tisíc obyvatel nebo v oblastech s velice výhodnou spádovou oblastí,“ vysvětluje.

Podle ministra zemědělství Petra Bendla obchodní řetězce v poslední době zneužily spor o dovoz vajec a stojí tak za jejich výrazným zdražením, což tvrdí i Agrární komora. Stratil ale odmítá, že by řetězec Lidl využil nedostatku vajec na českém trhu ke zvýšení cen.

„Nákupní ceny vajíček na českém trhu se od počátku tohoto roku neustále a musíme říct neadekvátně stále zvyšují. A to v desítkách procent,“ uzavírá.

Tomáš Medek, krw Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme