Economia spouští internetovou televizi DV TV s moderátory Drtinovou a Veselovským

Na české mediální scéně se dnes naostro rozjíždí nový projekt. Aktuální publicistické rozhovory na internetu nabídne denně vydavatelství Economia - na základě tříleté smlouvy se společností Diskurz TV. Interview na politická, ekonomická a společenská témata budou po nedávném odchodu z České televize moderovat Daniela Drtinová a Martin Veselovský.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Daniela Drtinová a Martin Veselovský

Daniela Drtinová a Martin Veselovský | Zdroj: ČTK

Formát televize DVTV, který Economia poprvé spustí dnes ve 21 hodin s hosty Andrejem Babišem a Mirkem Topolánkem, není na tuzemském mediálním trhu vysloveně nový. Má ale ze všech podobných projektů dosud zřejmě největší publicitu.

„Formát internetové televize, zpravodajských a publicistických videí, známe,“ říká mediální analytik a šéfredaktor serveru Mediář.cz Ondřej Aust a pokračuje:

Přehrát

00:00 / 00:00

O novém projektu DVTV vydavatelství Economia mluvil na Radiožurnálu Ondřej Aust, mediální analytik a šéfredaktor serveru Mediář.cz

„Nedávno začal na českém webu podobný projekt, jmenuje se Pod nos a dělají ho bývalí redaktoři Primy. Projekt Drtinové a Veselovského má mnohem větší publicitu hlavně díky jejich předchozímu angažmá v České televizi.“

Podle něj bude pro úspěch projektu rozhodující schopnost vydavatelských domů taková videa zpromovat.

„Pokud si vezmeme ČT24, médium, kde tito dva moderátoři působili dřív, tak to je do velké míry unikátní kanál v tom, jaké mé dotace od občanů v podobě koncesionářských poplatků, a také svým tematickým postavením – je to jediná zpravodajská televize na tuzemském trhu,“ podotýká Aust a dodává:

„Internetový projekt bude jeden z mnoha. Videa budou soupeřit o pozornost internetových uživatelů v záplavě dalších, nejen seriózních, tedy zpravodajských a publicistických, ale především zábavných videí.“

Kromě toho, zda dokáže Economia objednávaná videa dostatečně zpropagovat, bude v druhé fázi klíčové také to, zda se jí podaří sehnat dostatek inzerce.

Vladimír Kroc, kap Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme