Goldman Sachs bude místo Bloombergu používat vlastní chat. Kvůli úniku informací

Americká banka Goldman Sachs už nechce na Wall Street využívat komunikační systém agentury Bloomberg a zakládá svůj vlastní. Hlavním důvodem je únik informací z chatu Bloombergu. Goldman Sachs chce změnou také ušetřit peníze.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Banka Goldman Sachs (ilustrační foto)

Banka Goldman Sachs (ilustrační foto) | Zdroj: Reuters

Iniciativa, aby se bankéři na Wall Street přestali dorozumívat přes chat agentury Bloomberg, přišla po skandálu, kdy novináři ze systému čerpali informace.

Aplikace Bloombergu má asi 300 tisíc uživatelů, kteří ji mají zaplacenou většinou v balíčku se zpravodajským servisem Bloombergu.

Financial Times uvádějí, že vedle Goldman Sachs se k nápadu založit vlastní komunikační systém přidala další velká banka: JP Morgan, která v poslední době Bloomberg také kritizovala kvůli možnému zneužití informací z chatu.

Platforma Instant Bloomberg dosud byla nejpoužívanějším způsobem komunikace mezi bankami a jejich klienty, pokud šlo o burzovní témata. Nový chatovací systém nese název Babble.

Goldman Sachs o detailech zatím mlčí. Nový systém ale zřejmě bude levnější.

Simona Bartošová, Martin Ježek Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme