Brněnský zastupitel skoupil všechny inzertní plochy v měsíčníku. K nevoli ostatních stran

Veškeré dostupné reklamní plochy v radničním zpravodaji si na dva předvolební měsíce zarezervoval zastupitel brněnské městské části Královo pole. Ivo Petr z ODS v tom vidí pouze obchod, opozice ale tento krok kritizuje. Žádná jiná strana totiž teď už nemá možnost do radničního měsíčníku svou volební reklamu umístit.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Telefonování (ilustrační foto)

Telefonování (ilustrační foto) | Foto: Free Digital Photos

„Naprosto se pomíjí rovnost kandidujících subjektů. Je to snaha, aby nikdo kromě ODS neměl žádnou možnost se v Králově poli prezentovat,“ myslí si zastupitel Petr Pelán ze strany Královopolští Patrioti.

Sám Ivo Petr si za svým krokem stojí s tím, že všechny strany měly ke komerčním plochám stejný přístup. ODS pouze byla nejrychlejší.

Podle odbornice na média Lenky Waschkové Císařové z Masarykovy univerzity je princip „kdo dřív přijde, ten dřív mele“ standardní:

„Ale kdybychom to měli brát do důsledků etických, tak bychom mohli říct, že pluralita těch názorů tam byla tímto způsobem potlačena,“ míní.

Tomáš Jelen Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme